DVD Collections

Ini koleksi dvdnya kevin.

Ada barney, tom & jerry, thomas & friends, mickey mouse, baby looney tunes, baby einsteins, my little pony, winnie the pooh & friends, teletubies, elmo, toy story, and of course lagu2 like : trio kwek2, tasya, cindy cenora, etc.

Kemaren nambah koleksi si bob the builder, sama lagu2 lagi.

4 Comments

Filed under Kevin

4 responses to “DVD Collections

  1. Little Angels

    Hun, rapih amat ya lu… gw punya, kebanyakan udah tinggal kepingannya aja, secara Ariel suka ngerobekin cover atao dilecek2in…

  2. hunny

    little angels : ada juga yang uda lecek2 si, tapi gue biasain kalo uda selesai nonton mesti dibalikin ke plastiknya lagi. Kebetulan kemaren beli banyak dvd baru jadi difoto keliatan masih kinclong, hehe..

  3. mamana clo

    ahaaa.. ketauan nih bajakan semua
    hehhee…

  4. hunny

    mamana clo : psssstttt… jangan bilang2 ya…😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s