masa keemasan

ki-ka : Grace, Tjakra, Jenny, Venny, Melven, Gretha, Me, Anton (my ex-boyfriend :P)


Baru dapet foto ini dari temen ph7 gue. Foto ini pas married-nya si Venny tahun 2003 (ada datenya di foto kalo gak juga gue gak inget) tepatnya tanggal 14 September 2003.

Gile deh, saat itu mah masih jaman2 keemasan gue banget tuh alias masih kurus2nya. Hubby juga masih kurus disitu. Sekarang mah jangan ditanya. 2-2nya uda jadi buleddd…

Venny anggota ph7 yang married duluan, trus baru gue setahun kemudian. Cuma abis itu stuck… belom ada yang married2 lagi alias masih pada jomblo…
Guys, come on, wake up… find a good man and do some action, hehe…

Leave a comment

Filed under friends, my life

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s